Shop Mobile More Submit  Join Login
About Deviant DeadUnknown Groups :iconriseofthebigfour: RiseOfTheBigFour
 
Recent Activity
Deviant for 4 Years
Needs Core Membership
Statistics 75 Deviations 1,876 Comments 12,545 Pageviews
×
1. Post these rules.
2. Tag your best friend to do this. 

1. Who is your best friend? Genia

2. What do you like about them? Shes is a beautiful soul, people get so caught up in reputation and close mindedness, and she has always believed in the unknown which i was lucky to find her because i don't know anyone else who believes in things they cant see. Shes down to earth and cares about the earth. She is full of good advice and always cheers me up when i'm so down on myself. I like that she would lay on my lap kiss my cheeks or play with my hair just cause she wanted to. Shes got an imagination that intertwines with my own and theirs no limit to it. I like her smile because when she smiles it makes me get a stupid grin on my face and her laughter brings the best in me.

3. Do they have a special talent? Art, Singing, and according to her shes good at annoying people but she likes to annoy me cause i don't care :)

4. When did you meet? Grade 3 she stood up and i wasn't completely paying attention till she got up and said she went to Disneyland but spent all her time in the pool XD Now i am a very shy person and i keep my mouth shut at school, i was to shy to ever talk to anyone so i din't i would sit to myself and keep my mouth shut, but then she sat down next to me and i immediately said wow you'v been to Disneyland and she said yeah :) We talked that afternoon at lunch and we haven't shut up since. I couldn't have picked a better time to speak up.

5. Is there any songs that describes your friendship perfectly? Quiet-lights, somebody to you- the vamps, Better together-Ross lynch, The great divide-tinkerbell Gift of a friend- Demi Lovato, Immortals, Connected- Sara Paxton, Bubbly- Colbie Caillat, Two worlds collide- Selena Demi,  and for more depressing songs when you miss your best friend Young blood slow versions-Naked and Famous, Somebody to die for-Hurts, Ships in the night, Chasing cars, Clarity, Somewhere only we know.

6. Do you phone each other? Yeah but its kinda depressing sometimes.

7. Do you share fandoms? Gravity falls, Steven universe, every Disney movie ever made in existence.

8. When was the last time you chatted? I dunno the other day.

9. Do you visit each other? 

10. Do they know about your crushes? I don't like anyone but she would know if i did.

11. Do you have insider jokes? I'm really not sure...

12. Would you go through physical pain for them? I had this very vivid dream where i could control what i did in the dream and it was so real, anyway she was on the side of a cliff and there was an earthquake and someone had her at gun point so i ran over and pushed him over the cliff but he shot me and then the ground was gonna fall so i shoved her back and it collapsed under me, then i woke up really fast. So yeah since i thought that was real and jumped in front of a gun, of course i would.

13. Movies that remind you of them? Aquamarine, literally makes me cry every time. Also secret of the wings.

14. Remind them of a special event. Jump on Genia day? The day we made dolls out of flowers, the time we would sit in the grass and make potions and food, Secret school, The time we saw something very cool thing while telling bed time stories, the time we found a big fairy circle on a walk to the park.


  • Listening to: Quiet and connected
  • Eating: nothing but im hungry
  • Drinking: nothing but i need water

Comments


Add a Comment:
 
:iconxxianghua:
xxianghua Featured By Owner Aug 22, 2015
thx for watch♥
Reply
:iconsecretoftherings:
SecretOfTheRings Featured By Owner Aug 22, 2015
your welcome <3 your art is to cute
Reply
:iconxxianghua:
xxianghua Featured By Owner Aug 22, 2015
thank you so much ;u;
Reply
:iconsecretoftherings:
SecretOfTheRings Featured By Owner Aug 22, 2015
c:
Reply
:iconshutter-light:
shutter-light Featured By Owner Nov 25, 2014  Hobbyist Photographer
:iconthankyouscript1::iconthankyouscript2::iconthankyouscript3:

For joining we will have a great time:)

:iconburningplz::iconburningplz::iconburningplz:

and if you want to be feature just leave your name at the "Group" Poll

at this link: beyond-the-art.deviantart.com/…
Reply
:iconsonicstar101:
Sonicstar101 Featured By Owner Oct 4, 2014
Are you there?
Reply
:iconsecretoftherings:
SecretOfTheRings Featured By Owner Oct 4, 2014
yeah sorta...
Reply
:iconsonicstar101:
Sonicstar101 Featured By Owner Oct 5, 2014
You ok?
Reply
Add a Comment: